THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jumaat, 8 Mei 2009

huh`..#_#

Minggu lepas yuna ada dapat 2 surat ..isi kandungan surat itu ialah:
Surat 1;
Aku terpaksa menangis..Aku terpaksa merintih..Cahayaku semakin redup..Memilukan..Kau masih bisa ku lihat..Suaramu masih ku dengar..Namun kenyataan ini mengharukan..Seseorang di sana telah memilikimu..Aku kan berdosa bila merindukanmu..Oh mantan kekasihku..Jangan kau lupakan aku..Bila suatu saat nanti kau merindukanku..Datang (cepat) datang padaku..
Surat 2;
Aku memintamu'tuk tetap disini..Meski kini kau pun telah pergi..Dan meminta aku 'tuk melupakanmu..Tapi ku tak mampu..Aku mohon kepadamu..Kembalilah kepadaku..Karna takkan pernah ada..Yang mampu menggantikanmu..Takkan jera aku memintamu'tuk tetap disini..Dia bukan orang yang kupilih'tuk melupakanmu..Tak seindah bersamamu..Tak sehangat pelukanmu..Yang tak akan pernah bisa..Untuk mengganti dirimu..

Eeee..jiwang sungguh ayatnya...semua surat ni daripada:

Your Love..Syahmi.

sejak bila pulak yuna jadi Gf dia??..hurm..memang yuna Gf dia..tapi dulu..skarang ni I`m single..pelik betul dia tu..
Broken Heart Myspace Comments

0 ulasan: